Subject: Ed: Toetuse eraldamine eelarvevahenditest "Riikidevaheliste kultuurikoostöölepete täitmine"
From: "Kristel Jaago" <[email-masked]>
To: "KUM min" <[email-masked]>
Date: Wed, 7 May 2025 15:28:35 +0300

Tere!

Tänan Teid info eest. Ministri käskkirjas on viide kultuuriministri 1.
detsembri 2015. a käskkirjaga nr 248 moodustatud komisjoni 16. aprilli
2025. a koosoleku protokollis toodud põhjendustele. Kas meil on võimalik
tutvuda meie taotluse osas negatiivse otsuse tegemisel määravaks saanud
põhjendustega?

Viljandi pärimusmuusika festivalil välisdelegaatide kaasamisel on
märkimisväärne mõõdetav rahvusvaheline ja ka majanduslik mõju, mistõttu
peame vältimatult vajalikuks välisdelegaate sellele rahvusvahelisele
suursündmusele kutsuda. Kui teame Kultuuriministeeriumi põhjendusi otsuse
taustal, saame neid põhjendusi edaspidi arvesse võtta.

Heade soovidega,

Kristel Jaago
Eesti Pärimusmuusika Keskus / büroojuht www.folk.ee <http://www.folk.ee/>

Viljandi pärimusmuusika festival /  vabatahtlike  koordinaator
www.viljandifolk.ee <http://www.viljandifolk.ee/>

Tel 55 682 622

  _____

Saatja: [email-masked] <[email-masked]>
Saadetud: reede, 2. mai 2025 14:19
Adressaat: Eesti Noorsooteater <[email-masked]>; MTÜ
Teine Tants <[email-masked]>; Kristel Jaago <[email-masked]>
Teema: Toetuse eraldamine eelarvevahenditest "Riikidevaheliste
kultuurikoostöölepete täitmine"

Tere!

Teile on saadetud Kultuuriministeeriumi dokumendihaldussüsteemi Delta
kaudu dokument.

Pealkiri: Toetuse eraldamine eelarvevahenditest "Riikidevaheliste
kultuurikoostöölepete täitmine"

Registreerimise kuupäev: 02.05.2025

Registreerimise number: 88.

Täiendavate küsimuste korral palume pöörduda e-postil  <mailto:|
[email-masked]> [email-masked] või helistada telefonil 628 2222.

Kultuuriministeerium
Suur-Karja 23, 15076 Tallinn
Üldtelefon: 628 2222
Üldfaks: 628 2200
E-post: [email-masked] <mailto:| [email-masked]>
www.kul.ee <https://www.kul.ee/>